ست کالسکه و کریر نوزاد
نوشته شده توسط : nima

در این مقاله قصد داریم تا در مورد خرید ست کالسکه و کریر به شما پدر و مادران عزیز توضیحاتی ارائه دهیم.همانطور که می دانید در بازار ایران هم ست کالسکه و کریر ایرانی و هم ست کالسکه و کریر خارچی وجود دارد.از برندهای معتبر در بازار ایران می توان به چیکو ، بیبیمل ،بیبی هوم ، آدامکس و بیبی فور لایف ، جیبی ، آنکس و از برندهای ایرانی هم به دلیجان و ارابه اشاره کرد.

خرید سیسمونی نوزاد و انتخاب وسایل موردنیاز نوزاد یکی از بهترین و مهیج ترین روزهای والدین است. البته ناگفته نماند که این روزها خیلی خاطره‌انگیز و جذاب خواهد بود. والدین با انتخاب درست کالای کودک می‌توانند راحتی و آرامش کودک را فراهم کنند. آغوش والدین بهترین و امن‌ترین پناهگاه برای کودک است؛ اما همیشه و در هر شرایطی نمی‌توان کودک را در آغوش گرفت و با خود همراه کرد.

در طول سفر، پیاده‌روی‌های طولانی و کوتاه، رفتن به مهمانی هنگام خرید و ... ست کالسکه و کریر بهترین انتخاب شما می‌تواند باشد که هم شما و هم کودکتان راحت‌تر باشید اما با انتخاب نامناسب ست کالسکه و کریر می‌تواند برای شما و کودکتان دردسرهای زیادی درست کند پس در انتخاب خرید خود دقت داشته باشید.

 

نکات مهم خرید ست کالسکه و کریر برای کودک

معمولاً از کریرها برای جابه‌جایی نوزاد مثل انتقال از پارکینگ به درون منزل، مسافت‌های کوتاه و ... استفاده می‌کنند. درحالی‌که کالسکه وسیله‌ای پرکاربرد است که با قرار دادن کودک در آن می‌توان مسافت‌های زیادی مثل پیاده‌روی، بازار رفتن و ... طی نمود. انتخاب ست کالسکه و کریر برای خرید سیسمونی نوزاد می‌تواند گزینه درستی باشد. در ادامه مطلب نکاتی در مورد ست کالسکه و کریر خواهیم گفت.

  • هنگام خرید ست کالسکه و کریر به صندوق‌عقب ماشین خود دقت کنید که آیا ماشین شما به‌اندازه کافی جای حمل برای وسایل موردنیاز کودتان دارد.
  • از فروشگاه و سایت‌های معتبر کالای کودک خود را خریداری کنید.
  • به قیمت ست کالسکه و کریر دقت داشته باشید زیرا اگر خیلی ارزان باشد، مشخص می‌شود که کیفیت چندانی ندارد. جنس کالسکه از آلومینیوم‌های با کیفت و سبک است.همچنین جنس کریر از پلاستیک فشرده و باکیفیت است درنتیجه سعی کنید در انتخاب ست کالسکه و کریر خود دقت کنید.
  • به قابلیت جابه‌جایی دسته کالسکه و کریر دقت کنید. زیر امکان جابه‌جایی دسته می‌تواند دید کودک را برای دیدن اطراف خود فراهم کند.
  • توجه به کمربندهای محافظ باعث می‌شود امنیت کودک به خطر نیفتد.
  • به سن کودک دقت کنید زیرا کودک در سال‌های اولیه باید بتواند راحت جابه‌جا شود. پس باید اندازه نشیمنگاه کالسکه و کریر مناسب باشد.

هنگام خرید کالای کودک توجه به داشتن مجوزها و تائیدیه ها برای ست کالسکه و کریر داشته باشید.

  • توجه به خدمات پس از فروش و داشتن گارانتی تا هنگام خرابی بتوانید آن را به‌راحتی تعمیر کنید.
  • سعی کنید از رنگ‌های شاد برای خرید ست کالسکه و کریر استفاده کنید.
  • توجه به جنس پارچه و نرمی نشیمنگاه داشته باشید تا کودکتان اذیت نشود.
  • سیستم قفل دسته کالسکه و کریر را با دقت برسی کنید که احتمال خرابی نداشته باشد.

 

بهترین برندهای ست کالسکه و کریر

با توجه به نکاتی که گفته شد حال می‌توانید ست کالسکه و کریر خود را در لیست کالای کودک قرار دهید. ما برای آسان شدن کار شما فهرستی از بهترین برندهای ست کالسکه و کریر باقیمت و کیفت خوب تهیه‌کرده‌ایم.

  1. ست کالسکه و کریر مدل دلیجان طرح sky plus 4
  2. ست کالسکه و کریر مدل دلیجان طرح sky plus 5
  3. ست کالسکه و کریر مدل اسپرینگ طرح b 047
  4. ست کالسکه و کریر مدل کونکورد طرح cona0986
  5. ست کالسکه و کریر مدل اینفنتس طرح unique
  6. ست کالسکه و کریر مدل بی‌بی لند پلاس طرح mustang
  7. ست کالسکه و کریر مدل بی‌بی فورلایف.
  8. ست کالسکه و کریر مدل ایون فلو طرح smart
  9. ست کالسکه و کریر مدل بنتو طرح bt555
  10. ست کالسکه و کریر مدل چیلنو طرح ultralight k9
  11. ست کالسکه و کریر مدل چیکو طرح bravo Lilla
  12. ست کالسکه و کریر مدل بی‌بی هوم طرح (40304)

 

سخن پایانی

یکی از بهترین و به‌یادماندنی‌ترین خاطرات، خرید سیسمونی نوزاد است. اگر اطلاعات کافی در مورد خرید سیسمونی نوزاد ندارید.این امر ممکن است هنگام استفاده محصول سلامت و امنیت کودک به خطر بیاندازد. پس قبل از رفتن به بازار برای خرید کالای کودک بهتر است درنهایت آرامش مطالب موردنیاز خود و کودکتان را مطالعه کنید و تصمیم خرید را در منزل خود بگیرید.

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین کالای کودک ست کالسکه و کریر است که می‌توان آن‌ها را به‌صورت تکی و ست خریداری کرد.برای صرفه‌جویی در هزینه والدین ست کالسکه و کریر مناسب‌تر است زیرا والدین با یک تیر دو نشان زده‌اند.از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.برای مشاهده ست کالسکه کریر در فروشگاه اینترنتی کالای کودک کیلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: